-
MenuZpět
-
Hlavní nabídka
-
-
-
Úsporný ventilátor
-
Stropní ventilátory
-
Výprodej
-
-
Průmyslové ventilátory
-
Speciální ventilátory
-
-
-
EX ventilátory
-
-
-
-
-
Staveništní rozvaděče
-
-
-
Přístrojové skříně
-
-
-
-
-
-
Instalace na kabel
-
Instalace vestavná
-
-
-
Příslušenství
-
-
-
Instalace pod omítku
-
-
-
-
-
Krabice hliníkové
-
-
-
-
Spínače
-
Zásuvky
-
-
-
ROCKER
-
Spínače EX
-
-
-
Nejprodávanější
-
Spínací jednotky a rukojeti
-
-
-
-
-
Nabíjecí kabely
-
Systémové příslušenství
-
-
-
Nástěnné stanice WALLBOX
-
-
-
Pilířové nabíjecí stanice
-
-
-
-
-
EX vidlice
-
EX zásuvky
-
EX spínače
-
EX vačkové spínače
-
-
-
EX krabice osazené
-
EX krabice prázdné
-
-
-
EX kabelové vývodky
-
EX ventilátory
-
-
-
-
-
Kabelové prodlužovací bubny
-
-
-
Prázdné bubny
-
-
-
-
-
-
Objímky svítidel
-
-
-
Spínače svítidel
-
-
-
-
-
Tlačítkové hlásiče požáru
-
-
-
Požární tlačítka
-
-
-
Požární rozvaděče
-
-
-
-
-
Vývodky, průchodky, záslepky
-
-
-
Stahovací pásky
-
-
-
Kabelové příchytky s hřebíkem
-
-
-
-
Akční nabídka
SLEVY
-
-
Výprodej zboží
-
Výprodej zboží
-
-
-
Doporučené rozvodnice
-
-
-
Ecomobilita
-
-
Nabíjecí kabely
-
-
-
Nejlepší volba
-
-
-
Již brzy nové nabíjecí stanice
-
-
201.CS2111-8 Nabíjecí kabel 8m s vidlicí TYP-2, konektorem TYP-1 (3,5kW)
Jednofázový nabíjecí kabel (3,5kW) pro elektromobily s vidlicí TYP2 20A/230V na straně dobíjecí stanice a konektorem TYP1 20A/230V na straně vozidla. Délka kabelu je 8m, průřez kabelu 3x 2,5mm2 + 1x 0,5mm2 s izolací PUR, pro použití s maximálním výkonem 3,5kW. Kabel je určen pro použití s AC dobíjecími stanicemi.
K AC nabíjecí stanici se elektromobil připojuje pomocí příslušného kabelu. Kabely se vyrábějí v různých průřezech vodiče, s různými koncovkami, s různým možným zatížením a délkách.
Kabely jsou vybaveny PWM řídícím okruhem (PULSE WIDTH MODULATION) a odporovým kódováním. Tento okruh zajišťuje komunikaci mezi nabíjecí stanicí a nabíjeným vozidlem. Stanice předává informace o dostupnosti zdroje energie vozidlu, skrze frekvenčně modulovaný signál. Vozidlo pak přizpůsobí zatížení stanice a proces nabíjení.
Odporové kódování slouží k identifikaci maximální zátěže použitého (certifikovaného) nabíjecího kabelu. Toto kódování se používá pro zásuvky/konektory TYP2 a TYP1, kde je možné zapojit kabel s jiným průřezem a jinou proudovou zatížitelností. V závislosti na maximálním nabíjecím proudu, je mezi zem a PP kontakt umístěn odpor s hodnotou odpovídající maximální zátěži kabelu. PWM okruh dále zkontroluje, zda nabíjecí proud nepřekračuje hodnotu maximální proudové zátěže.
Osazované vidlice a konektory u nabíjecích kabelů pro elektromobily.
Vidlice na straně nabíjecí stanice.
Vidlice TYP2 (Mennekes IEC/EN61851-1) - Jedná se normalizované řešení evropskou komisí. Zásuvky u nabíjecích stanic TYPU2 jsou u nás nejrozšířenější.
Konektory na straně elektromobilu.
Konektor TYP2 (Mennekes IEC/EN61851-1) – vhodnost konektoru nutno vybírat dle přívodky na elektrickém vozidle, dle automobilu.
Konektor TYP1 (Yazaki SAE J1772, IEC/EN61851-1) – vhodnost konektoru nutno vybírat dle přívodky na elektrickém vozidle, dle automobilu.